Przedstawiciele poszczególnych gmin powiatu gostyńskiego na spotkaniu w dniu 10.02.2011r. postanowili, że realizacja „Powiatowego programu usuwania wyrobów zawierających azbest” w 2011 roku odbywać się będzie...
Przedstawiciele poszczególnych gmin powiatu gostyńskiego na spotkaniu w dniu 10.02.2011r. postanowili, że realizacja „Powiatowego programu usuwania wyrobów zawierających azbest” w 2011 roku odbywać się będzie wg zasad obowiązujących w roku ubiegłym.
Likwidację wyrobów zawierających azbest prowadzi Powiat Gostyński przy udziale Gmin uczestniczących w „Programie usuwania wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie Powiatu Gostyńskiego” oraz środków pozyskanych z innych źródeł.
Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest, w tym nieużytkowanych wyrobów zawierających azbest, będzie realizowany przez przeciębiorcę wyłonionego w drodze przetargu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Z programu mogą korzystać osoby fizyczne oraz jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego poprzez złożenie wniosku w urzędzie gminy.
zródło: www.borekwlkp.home.pl