W ramach procedury rozeznania rynku Departament Wspierania Małych i Średnich Przedsiębiorstw zaprasza do składania ofert na opracowanie poradnika dla gmin – dobre praktyki przetargowe dotyczące usuwania azbestu.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pod kątem merytorycznym i graficznym poradnika dla gmin w formie elektronicznej zawierającego dobre praktyki przetargowe dotyczące usuwania azbestu. Poradnik będzie zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju oraz rozesłany do wszystkich gmin w Polsce.

Ofertę należy złożyć w wersji papierowej do 2 sierpnia 2016 r. na adres:

 

Departament Wspierania Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Ministerstwo Rozwoju

Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa

z dopiskiem „PORADNIK – AZBEST 1”

 

Więcej informacji TUTAJ.

Do góry
Serwis Baza Azbestowa (BA) używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom serwisu korzystanie z systemu BA oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności